Cпецпроекти

За які проєкти banda отримала нагороди креативного фестивалю Epica International Awards?


Вчора, 21 листопада, креативне агенство Banda вирушили до Амстердама на церемонію нагородження Epica Awards — міжнародного креативного фестивалю. Креативне агентство отримало дві золотих та одну срібну нагороди Epica International Award. 

Золото: проєкт Instoptica, перший тест для перевірки зору в Instagram-stories (в категорії «Здоров’я і краса»)

У нас всіх є одна проблема – щоб зайнятися власним здоров’ям, часу ніколи не вистачає. Проте завжди є вільна хвилинка позалипати в Instagram. У середньому ми гортаємо стрічку близько години на день, і це погіршує не тільки нашу продуктивність, а й зір. Banda вирішили перетворити insta stories з пожирача часу та знижувача зору на інструмент, що допоміг би зберегти зір та діагностувати реальну проблему. Разом з Люксоптикою агенство створили проект Instoptica— перший тест для перевірки зору в  Instagram Stories. В результаті за півроку зі сторіз прокомунікували 2,69 мільйонів українців, рівень офлайн-перевірок зору зріс на 25%. До речі, проект Instoptica триває і перевірити зір можна за посиланням – http://bit.ly/2prTJEa

Золото: дизайн «Нової програми лояльності» для goodwine (в категорії «Фірмовий стиль»)

Нова програма зосереджена на персональних звичках кожного покупця та значимості кожного. генство провело дослідження, і виявило, що лояльність до goodwine створюють саме його люди. Так, у кожного із  співробітників магазину з’явилися власні ілюстрації, які ми використали в постерах у кожному відділі.
Так, вони зробили працівників айдентикою магазину, а кожному клієнту — створили абсолютно різний дизайн картки. 
За рік у новій програмі зареєструвалося понад 40 000 людей. Для порівняння, стару систему, коли покупці називали своє ім’я, використовували лише 3300 постійних клієнтів. Завдяки простоті та позитиву візуального стилю 85% активних клієнтів охоче перейшли на нову програму.
Срібло: проект «Алкоголь і диктатура» для Bad Boy: свій магазин алкоголю (в категорії «Роздрібних послуг»)
Banda створили серію постерів для магазину алкоголю Bad Boy, яка нагадала про громадянський обов’язок. Напередодні виборів бренд натякає на те, що буває, коли не голосуєш. Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства. 

Фестиваль Epica Awards — єдиний у світі креативний фестиваль, де суддями виступають виключно представники преси. До жюрі входять журналісти з понад 200 онлайн та оффлайн видань з усього світу. Основним завданням фестивалю є підтримка високих креативних стандартів у рекламі. Цього року на конкурс подали 3410 робіт з 61-ї країни. І вперше золото Epica Awards отримало агентство з України.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Banda Agency сьогодні 8 років! Наші улюблені проєкти Банди
ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. Чи візьмуть тебе на роботу в Banda?

 

 

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: