Cпецпроекти

Українки організували перший в світі шоурум екологічних та етичних брендів у Парижі


У Парижі в рамках Тижня моди сезону SS20 пройшов перший в світі шоурум екологічних та етичних брендів THE SUSTAINABLES. Організували шоурум українки – Марія Маслій, засновник бренду взуття Marsala і партнер в Sustainable Fashion Pad, і Ганна Швець, міжнародний sales експерт і засновник агентства Shvets Agency. У концепцію шоурума закладена місія – реалізувати принципи сталого розвитку, затверджених ООН.

Засновниці хотіли продемонструвати, що індустрія моди також здатна дбати про екологію, адже діяльність сучасної людини, за оцінками експертів, вже привела до загального підвищення температури планети на 1 ° C порівняно з доіндустріальним періодом. У наступні 200 років температура може зрости ще на 5°C – це спричинить підвищення рівня моря, повені та посухи, дестабілізує економіку.

За словами Йохана Рокстрома з Stockholm Resilience Centre, у нас є всього 50 років, щоб внести необхідні зміни для забезпечення нашого благополуччя на Землі протягом наступних 10 000 років. Це величезний виклик для всіх нас. У нас буде можливість впливати на людей, якщо ми всі визнаємо, що поставлено на карту і пообіцяємо собі зберегти майбутнє для наступних поколінь – розповідають організаторки THE SUSTAINABLES.

Марія і Анна об’єднали свій досвід і знання заради створення платформи націлене на свідоме споживання. «З одного боку, ми розуміємо, що люди не стануть менше купувати, тому наше основне завдання – зробити кожну покупку більш екологічною. Наприклад, запропонувати придбати костюм з перероблених пластикових пляшок, плаття з органічної бавовни, сумку кустарного виробництва. З іншого боку, ми усвідомлюємо, що sustainable – це не дешево, тому необхідно пояснювати людям, чому і за що вони переплачують», – діляться організаторки.

Задля вибору учасників шоурума дівчата проаналізували більше 500 брендів одягу і аксесуарів, і обрали всього десять з них. Для відбору окреслили принципи і критерії, які відповідають розумінню sustainable:

  • етичний або інноваційний процес виробництва
  • використання екологічних матеріалів (80% колекції)
  • сертифіковані органічні, нетоксичні, інноваційні та перероблені матеріали
  • прозора логістика

У першому сезоні роботи шоурума були представлені такі бренди як KM by LANGE (Іспанія), ANIKENA (Мексика), SANIKAI (Швейцарія), No NAME JUST PEOPLE (Колумбія), FANM MON (Туреччина і США), RIMMBA (Балі), SEMILETOVA (Росія), IN YOUR ARMS (Австралія), RAW FLAW (Україна), VARAÏ (Франція).

Надалі THE SUSTAINABLES планують організовувати шоурум 4 рази на рік у Парижі, в 2020 році вперше відкрити свої двері в Нью-Йорку, залучити ще більше екологічних брендів і байєрів, та розвивати свою освітню місію.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: