Cпецпроекти

Cкільки українські компанії витрачають на соціальні проєкти і які проєкти реалізовують?


Команда платформи змістовних партнерств Pro Bono Club Ukraine створила та презентувала каталог КСВ-ініціатив (корпоративної соціальної відповідальності – прим. ред.), щоб посилити ефективність співпраці бізнесу з громадським сектором. Каталог складається з трьох частин – cтатистичний огляд сфери корпоративної соціальної відповідальності українських компаній; ключові інтереси компаній згідно з Цілями сталого розвитку ООН; приклади реалізованих КСВ-ініціатив українських компаній. 

У дослідженні взяло участь 56 компаній: 33 міжнародні (з офісом в Україні) та 23 національні. Огляд представили під час європейського Pro Bono Summit, який відбувся 26 вересня в інноваційному парку UNIT.City.

Так, виявилось, що за 2018-2019 роки 31 компанія витратила понад 411 млн грн на соціальні проєкти, 89% з них реалізовують проєкти в сфері освіти. Відчутно менш поширеними є активності, спрямовані на розвиток регіонів, антикорупційні практики та інтелектуальне волонтерство. Водночас, половина компаній планує збільшити бюджет на соціальні ініціативи.

«За минулий рік про КСВ-проєкти дізналися 33 млн людей. При цьому половина компаній запустила свої програми за останні 4 роки – розповідає Анна Мазур, кураторка Pro Bono Club Ukraine. – Ми віримо, що таке партнерство бізнесу та громадського сектору – ключ до вирішення безліч соціальних проблем. Тому цю взаємодію важливо не просто підтримувати, а й підсилювати».

За словами Єгора Гребеннікова, імпакт-інвестора й президента Pro Bono Club Ukraine, ініціатива стане двигуном для створення великої кількості нових спільних проєктів та ініціатив між бізнесом і громадськими організаціями.

Які проєкти реалізовують КСВ-компанії

Більшість компаній (89%) роблять освітні проєкти та працюють над поліпшенням умов праці та розвитком персоналу (71%). 62,5% займаються ініціативами в сфері екології. 91% співпрацюють з громадськими організаціями та благодійними фондами.

Серед реалізованих проєктів – енергоефективні школи для дітей старшого шкільного віку від ДТЕК, платформа для молодих підприємців від Axon Partners та Recycling School від Pepsico.

Хто цим займається

У 86% компаній відсутній окремий відділ, який займався б соціальними акціями. Більше того, у 38% компаній людина, що займається КСВ працює у інших відділах. Це означає відсутність принаймні одного фултайм-співробітника на компанію. Але навіть за таких умов, 59% компаній не планують збільшувати кількість КСВ-фахівців в майбутньому.

До 62% функцій КСВ приймає на себе PR-відділ, що може пояснюватися іміджевою цінністю соціальної відповідальності. За минулий фінансовий рік більше 20 тисяч співробітників (в середньому 140 на компанію) не з відділу КСВ були залучені до різного роду соціальних активностей.

Каталог КСВ

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: