Cпецпроекти

Оновлення Instagram – що зникло та що з’явилося?


6 жовтня Instagram виповнилося 9 років. З цього приводу компанія запустила багато оновлень та нових функцій. Наприклад, нещодавно Instagram запустив месенджер Threads. Додаток дозволяє спілкуватися зі списком «близьких друзів». У Threads можна відправляти історії та створювати групові чати. Також для користувачів доступні статуси в вигляді емодзі – завдяки ним можна передбачити, чим займається людина.

Завантажити його можна в App Store і Google Play.

Також, в Instagram на iPhone і iPad додали темне оформлення. Воно допоможе берегти не тільки зір, але і заряд акумулятора.

Проте, функція прив’язана до системних налаштувань – тема активується разом з темною темою iOS 13. Щоб її включити, потрібно відкрити «Налаштування», вибрати пункт «Екран і яскравість» і переключитися між темами. Після того, як смартфон переключиться на нічний режим, Instagram зробить те ж саме.

Крім того, мережа Instagram вирішила відмовитися від розділу «Відстежується», який відображає останню активність ваших друзів – кого вони лайкають, що коментують, на кого підписалися.

Функція остаточно зникне у всіх користувачів Instagram до кінця тижня. Як тільки зміни наберуть чинності, піктограма серця відображатиме лише вашу активність. За словами керівника продукту Instagram Вішала Шаха, вкладку було видалено заради простоти та непопулярності. Багато користувачів навіть не знали що така функція існує або ніколи нею не користувалися.

«Спочатку функцію планували як допомогу в пошуку нових облікових записів, що можуть бути цікаві користувачам, виходячи з особистих контактів друзів, проте останнім часом вона перетворилася на спосіб стеження за користувачами», — йдеться в матеріалі компанії.

Також, платформа тестує можливість створювати Instagram Stories для своїх груп. Ви зможете обрати для кого опублікувати свою історію – для всіх, для близьких друзів або для групи. Крім того, ви матимете нагоду  створити нову групу і опублікувати там свою історію.

Ще однією новинкою стала функція доповненої реальності для профілів брендів. Бренди, які продають товари в Instagram, зможуть додати нову функцію доповненої реальності на свої сторінки. Поки що нова функція доступна лише косметичним брендам Mac і Nars, а також брендам окулярів Warby Parker і Ray-Ban. Функція дозволяє покупцям віртуально приміряти товари перед покупкою

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: