Cпецпроекти

Як отримати 300К фоловерів у Instagram. 5 порад Євгена Клопотенка


Минулого тижня редакція bit.ua побувала на Всеукраїнському ресторанному саміті. Цей захід організувала міжнародна освітньо-консалтингова компанія «Бізнес-Конструктор», щоб зібрати в одному місці рестораторів-сенсеїв та початківців у гастробізнесі.

Ектор Хіменес-Браво, Дмитро Борисов, Єлізавета та Тетяна Глінські розповіли гостям, як побудувати особистий бренд і чому діджитал вирішує успішність бізнесу. Спікером також став Євген Клопотенко — шеф-кухар, гастроблогер, співзасновник ресторану «Сто років тому вперед», телеведучий і переможець проєкту «МастерШеф». Він дав п’ять важливих порад тим, хто хоче мати інстаакаунт із крутим контентом та 300К+ підписниками. Ми все сумлінно законспектували та ділимося з вами.

Вчора до мого ресторану завітала знімальна група National Geographic. Я був здивований, бо не запрошував їх — це не в моєму стилі. Проте я впевнений на 100%, що вони дізналися про мій заклад завдяки тому, що він має розкручений акаунт в Instagram. Отже, якісний діджитал-маркетинг допомагає стати популярним органічно.

*

Людям цікаво, як людина живе, якою є поза своєю роботою. Навіть якщо ви трошки не в собі, поводьтеся природно, демонструйте це фоловерам.

*

Треба тримати баланс: показувати у соцмережах і особисте життя, і свій бізнес, про який хочеш розповісти широкому загалу. Приміром, я пощу сторіз за схемою «життя-життя-життя-приготування ноги косулі-життя-життя-життя-я смажу кавун на грилі». Але я ніколи не кажу щось на кшталт «Мій ресторан найкращий, а ще ми оновили меню». Це нікого не цікавить.

*

Як придумати новий і геніальний контент? Дуже просто: берете щось старе і змішуєте з новим, незвичайним елементом. Приміром, саме так я вигадав свою страву, в якій поєднав кільку… з яловичиною. Те ж саме правило працює зі створенням будь-чого, в тому числі контенту для соцмереж.

*

Безпосередність і простота — ось, що цінується у блогерах. Повчання, серйозність та зацикленість на «правильності» відлякують людей.

Після Клопотенка інсайдами та секретами поділилися й інші спікери. Гості почули мантру на успіх від Дмитра Запорожця, правила селф-брендінгу сестер Глінських та дискусію між Дмитром Борисовим, Вадимом Бортником і Олександром Мусатовим про факапи (так, навіть ці гастросенсеї їх мають!).

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: